Monday, February 9, 2009

keje oh keje

7 Februari 2009

Minggu ni aku start keje kat koperasi kab..best sangat sbb aku mmg minat berniaga. boleh gak cari duit lebih. maklumlah, nk harapkan pt je mana nk cukup. bila dah keje ni, aku kena bijak uruskan masa. yelah, kan yg dikejar tak dapat , yg dikendong berciciran plak. So, aku kena pandai- pandailahlah bahagikan masa. Bermacam karenah student, kadangkala leh pening kepala. Ada yang ok, tp kalau dapat yang cerewet...aiii...tension dibuatnya. Tapi aku kena bersabar. Maklumlah, hati pelanggan kena jaga. Apa pun, aku happy keje . Tak penat sangat, cuma jadi cashier je. Sblm ni, aku pernah rasa keje yang lebih teruk lagi. Penat hanya Tuhan saja yang tahu. Takde kejer yg mudah . Tapi dari situlah kita akan menghargai nilai duit tu sendiri. Tak senang nak cari duit.

No comments:

Post a Comment