Wednesday, February 11, 2009

Yang patah akan tumbuh, hilang kan berganti

12 Februari

Pagi ni, aku rasa sangat tenang..pagi yang sangat indah.. krn smlm hari yang sungguh indah bagi aku..aku mengharapkan agar kebahagiaan yg aku kecapi kini akan kekal smpailah aku menutup mata.. Ya allah, aku bersyukur dipertemukan dengannya. Aku banyak belajar erti kasih sayang, pengorbanan dan kesabaran. Dia banyak mengajar aku erti cinta sebenar. Terima kasih Ya Allah.. Aku tak mahu terluka lagi dan aku tak mahu membiarkan orang lain menyakiti hati aku. Cukuplah aku pernah merasa kesakitan dan kelukaan. Apapun, aku tak pernah menyesali sebuah perpisahan kerana tanpa perpisahan, tiadalah pertemuan.

Kepadamu yang mengerti, aku amat bertuah dipertemukan dengan dirimu... doa dipanjatkan pada Ilahi agar apa yang kita inginkan akan tercapai. Dan ianya berakhir dengan mahligai indah suatu saat nanti. Amin.

No comments:

Post a Comment